Kategorie

Archiwum

O stronie

olejowacwlosy.pl usunięcie endometriozy http://www.skutecznetabletki.pl/ http://eldomagd.com/blendery,c8.html Jak w dzisiejszych czasach dbać o zdrowie i przy okazji nie oszaleć? Każdy z nas codziennie robi zakupy. No, przynajmniej raz na kilka dni. Oczywiście najczęściej przez nas kupowanymi artykułami jest żywność. Jemy w końcu także codziennie. Nie każdy z nas jednak czyta etykiety na opakowaniach produktów. A czy powinniśmy to robić? Oczywiście, że tak. Zachowanie zdrowia wiąże się nie tylko z wizytami u lekarza, ćwiczeniami fizycznymi itp. Wiąże się także z odpowiednim odżywianiem. Niestety, coraz więcej produktów w dzisiejszych czasach jest naszpikowanych najróżniejszymi chemikaliami. Począwszy od względnie nieszkodliwych barwników, po dużo bardziej szkodliwe konserwanty, wzmacniacze smaku, słodziki lub inne substancje, których użycia nie jesteśmy nawet w stanie zrozumieć. Podstawą dbania o swoje zdrowie powinno więc być zwracanie uwagi na to, co jemy. Zgodnie z powiedzeniem - jesteśmy tym, co jemy. I naprawdę tak jest. Nasz organizm wymienia swoje komórki znacznie częściej, niż jesteśmy to sobie w stanie wyobrazić. Budulca nie bierze jednak znikąd. To, z czego się składamy, zdeterminowane jest przez to, co spożywamy w posiłkach.

Dieta śródziemnomorska

Dieta śródziemnomorska Dbać o nasze zdrowie możemy na różne sposoby, jednym z najlepszych jest właściwe odżywanie. W tej kwestii powinniśmy barć przykład Greków, kuchni francuskiej czy włoskiej gdzie królują warzywa oraz owoce morza. Dieta jak najbardziej odpiera się na zdrowym odżywianiu. W tym stylu żywienia nie brakuje oprócz warzyw i owoców morza również mięsa pamiętajmy jednak, że zasadniczo rożni się do tego spożywanego w Polsce. Nasza kuchnia jest dość tłusta. W diecie śródziemnomorskiej królują zdrowe i chude mięsa ryb, skorupiaków, są one przede wszystkim bogatym źródełek białka dla naszego organizmu. Dieta śródziemnomorska jest tak bardzo zlecana prze dietetyków, ponieważ jest bogatym źródłem białka, minerałów oraz licznych witamin. Co ważne produkty z takiej diety możemy spożywać w dowolnej ilości, ponieważ nie są wysoko kalorycznymi i szybko ulegają spalaniu w naszym organizmie. W rezultacie nawet duże ilości takiego pokarmu nie powodują nadwagi czy otyłości. Dieta śródziemnomorska polecana jest dla ludzi w każdym wieku. Tak na prawdę nawet nie musimy obawiać się, że produkty są trudno dostępne, na rynku dziś możemy kupić wszystkie składniki kuchni śródziemnomorskiej. Dzięki takiemu odżywianiu się na pewno poprawimy stan naszego zdrowia, ale przede wszystkim nasze samopoczucie. Dietę taką proponuję często nawet dietetycy, ponieważ produkty i dania są proste do przygotowania a do tego bardzo smaczne i zdrowe.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes